SZKOŁA TRENERÓW
1. Wprowadzenie do zawodu trenera biznesu.
Szkolenia a inne formy rozwoju stosowane w biznesie.
Trener na sali szkoleniowej – przygotowanie, praca głosem, autoprezentacja.
2. Analiza potrzeb szkoleniowych.
Projektowanie programów rozwojowych.
Ewaluacja szkoleń.
3. Metody aktywizujące w szkoleniach
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi na sali szkoleniowej
Proces grupowy – wyzwania i zagrożenia
4. Podstawy myślenia wizualnego i jego zastosowanie w biznesie.
Zasady tworzenia flipchartów.
5. Facylitacja.
Moderacja.
Design Thinking.
Grywalizacja.
6. Coaching grupowy i zespołowy w pracy trenera biznesu.
7. Trener biznesu na rynku pracy/w organizacji/w mediach – wyzwania
Budowanie profesjonalnego wizerunku
TRENER: JOANNA GRELA
mgr psychologii, Master Certified Coach ICF, coach zespołowy i grupowy, trenerka biznesu od 2006 roku, współautorka podręczników „Coaching zespołowy” i „Coaching grupowy”.
Twórczyni narzędzi rozwojowych „Zestawu Warsztatowego Zmień Perspektywę” i „Kart Ludzki Rozwój – Ludzka Zmiana”.
Certyfikowana konsultantka narzędzi: DISC D3, Mapa Zespołu, 360 Indicator oraz Insightful Profiler (IP121). Certyfikowana facylitatorka APMG International, moderatorka Design Thinking.
Wykładowczyni Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Akademii Górnośląskiej i WSPiA w Lublinie.
Pracowała m.in. jako HR menedżerka w firmie handlowej i coach wewnętrzny w korporacji ubezpieczeniowej. Od 2016 prowadzi własną firmę. Zdobyte doświadczenia w rożnych branżach w połączeniu z wiedzą psychologiczną pozwalają jej być́ realnym wsparciem dla liderów/ek i ich zespołów.
Miała przyjemność wspierać w rozwoju pracowników m.in. Billennium, Fundacja Aktywizacja, Kredyt Inkaso, Medisept, Modern Expo, Salony Muzyczne Riff, Spiżarnia, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, Time Trend, TUiR WARTA, WOLCO i wielu innych.
Autorka artykułów dotyczących coachingu i przywództwa publikowanych m.in. w magazynie „HR Business Partner” i „Personel Plus”. Prowadzi bloga www.ZmienPerspektywe.pl, na którym propaguje profesjonalny coaching i „leadership po ludzku”.