Powróć do moich kursów
Current Status
Not Enrolled
Price
Wewnętrzny
Get Started
This szkolenie is currently closed
Szkolenie
Autor

Uczestnictwo w tych spotkaniach pozwoli Ci poszerzyć zdobyte już umiejętności, lepiej zrozumieć potrzeby klienta oraz zwiększyć skuteczność Twojej pracy. Rozwój osobisty oraz dostęp do nowych źródeł wiedzy przekłada się na poprawę jakości wykonywanych obowiązków oraz zwiększenie satysfakcji z pracy jako psycholog.

Omawiane techniki pracy:

Przedstawienie i omówienie “wioseł” – podtrzymywanie i ukierunkowanie rozmowy na drodze do zmiany.

Podstawowe techniki CBT na początku terapii zaburzeń odżywiania.

Fotografia w pracy rozwojowej – płaszczyzny analizy obrazu jako struktura do pracy

Konstruowanie eksperymentów behawioralnych – jak je przygotować i wykorzystać w pracy

Technika “5 wydarzeń z życia” oraz “yesing, czyli tak i…” – czyli trenowanie kluczowych umiejętności psychologa oraz klienta

  • Card image cap
    mgr Joanna Grela

    Psycholożka, trenerka biznesu od 2006 roku, coach zespołowy i grupowy akredytowany przez ICF (Master Certified Coach). Współautorka podręczników "Coaching zespołowy” i „Coaching grupowy”. Twórczyni narzędzi rozwojowych „Zestawu Warsztatowego Zmień Perspektywę” i „Kart Ludzki Rozwój – Ludzka Zmiana”. Certyfikowana facylitatorka, moderatorka Design Thinking. Wykładowczyni Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Akademii Górnośląskiej im. Wojciecha Korfantego i WSPiA w Lublinie.

    Miała przyjemność wspierać w rozwoju pracowników m.in. Billennium, Fundacja Aktywizacja, Kredyt Inkaso, Medisept, Modern Expo, Salony Muzyczne Riff, Spiżarnia, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, Time Trend, TUiR WARTA, WOLCO i wielu innych. Autorka artykułów publikowanych m.in. w magazynie „HR Business Partner” i „Personel Plus”.

    Prowadzi bloga www.zmienperspektywe.pl, na którym propaguje profesjonalny coaching i "leadership po ludzku".

  • Card image cap
    mgr Małgorzata Skwierczyńska

    Psycholożka, terapeutka poznawczo-behawioralny w trakcie certyfikacji, psychotraumatolożka i terapeutka EMDR.

    W zawodzie pracuje 6 lat. Posiada bogate doświadczenie zatrudnienia w następujących miejscach:
    - oddział psychiatryczny (całodobowy oddział ogólny oraz oddział dzienny);
    - jednostka wojskowej (wojska powietrzne, lądowe, a także jednostka zajmująca się turnusami rehabilitacyjnymi dla żołnierzy powracającymi z misji i służby na granicy);
    - zagraniczne misje wojskowe (Polski Kontyngent Wojskowy na Łotwie, IV, V, VII i VIII zmiana).

    W swojej pracy wykorzystuje trzecią falę terapii poznawczo – behawioralnej. Prowadzi terapię dla osób dorosłych i młodzieży od 13 roku życia. W pracy korzysta z dobrodziejstwa terapii akceptacji i zaangażowania oraz terapii schematu.

  • Card image cap
    mgr Anna Murawska

    Dyplomowana psycholożka ze specjalnością sportu, psychoterapeutka w trakcie 4 letniej szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej w akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Psychoterapii Poznawczo Behawioralnej ośrodku.

    W pracy terapeutycznej korzysta z technik poznawczo-behawioralnych, elementów Terapii Akceptacji i zaangażowania (ACT) oraz dialogu motywującego. Korzysta również w pracy terapeutycznej z terapii schematów.

    Specjalizuje się w terapii indywidualnej młodzieży oraz dorosłych zmagających się z zaburzeniami odżywiania, w tym szczególnie w temacie anoreksji. Pracuje również z grupami terapeutycznymi.

    Obszary działania specjalisty to:

    • zaburzenia odżywiania, w szczególności anoreksja, zachowania anorektyczne i anoreksja bulimiczna,
    • terapie rodzinne z nastolatkiem w zaburzeniach odżywiania i jego środowiskiem rodzinnym,
    • praca nad niską samooceną,
    • praca terapeutyczna nad regulacją emocjonalną,
    • depresja,
    • grupy wsparcia dla rodziców nastolatków z zaburzeniami odżywiania,
    • grupowa terapia poznawczo-behawioralna anoreksji dla nastolatek,
    • warsztaty z dialogu motywującego dla rodziców

    W terapii specjalizuje się w leczeniu osób z zaburzeniami odżywiania oraz chorobami metabolicznymi w których psychodietetyka i psychoedukacja podnoszą komfort życia. Współpracuje terapeutycznie oraz psychodietetycznie z osobami, które pragną zmienić swoje codzienne nawyki, również żywieniowe. Pracuje również z młodzieżą i dziećmi uprawiającymi sport.

  • Card image cap
    mgr Magdalena Staniek

    Psycholożka i psychoterapeutka poznawczo-behawioralnym (certyfikat CTPB nr 37). Ukończyła studia psychologiczne na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Umiejętności psychoterapeutyczne zdobywała w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie - ukończyła specjalistyczne szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej osób dorosłych (zorganizowane przez CTPB we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Centre), szkolenie z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży oraz szkołę terapii schematu. Ponadto uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z interwencji kryzysowej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz świadczenia pomocy psychologicznej przez Internet.

    Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz International Society of Schema Therapy.

  • Card image cap
    mgr Wiktoria Zielińska

    Psycholożka, trenerka TUS. W pracy stawia na zasoby, a nie na problemy!

    Ukończyła studia psychologiczne o specjalności psychologia dziecka, na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała na licznych stażach i praktykach m.in. w poznańskich szkołach podstawowych, klinikach i ośrodkach psychologicznych. Swoją wiedzę pogłębiała również tworząc i prowadząc projekty i szkolenia w ramach Projektu Strefa Młodzieży na Uniwersytecie SWPS. W Ośrodku Terapii poznawczych i Behawioralnych prowadzi spotkania indywidualne stacjonarne lub online oraz warsztaty. Poza OTPB, pracuje również w XIV Liceum Ogólnokształcącym w Poznaniu oraz prowadzę warsztaty psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży w Domu Kultury Orle Gniazdo.

    Pracuje z dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi, ale też z rodzicami. Skupia się na tym, jakie umiejętności możemy w sobie pielęgnować, a także jakich możemy się nauczyć, aby lepiej radzić sobie z odczuwanymi trudnościami.